FANDOM

Saetan Daemon SaDiablo
Saetan Daemon SaDiablo by Malla13
Tytuły Wielki Lord Piekła

Książę Ciemności
Tatuś
Wujek Saetan
S.D.SaDiablo
Egzekutor
Bibliotekarz
Strażnik
Arcykapłan Klepsydry

Płeć Mężczyzna
Terytorium urodzenia Draega, Hayll
Terytorium zamieszkania Dhemlan w Kaeleer
Terytorium rządzące Dhemlan w Kaeleer (kiedyś)

Dhamlan w Terreille (kiedyś)
Piekło (do śmierci)

Dwór Ciemny Dwór (Zarządca)

Dwór Cassandry (Faworyt)

Kasta Książę Wojowników
Kamień urodzinowy Czerwony
Kamień ofiarowany Czarny
Rodzina Hekatah SaDiablo (ex-żona)

Sylvia (żona)
Peyton SaDiablo(syn)
Memphis SaDiablo(syn)
Daemon Sadi(syn)
Lucivar Yaslana(syn)
Jaenelle Angelline (adoptowana córka/synowa)
Marian Yaslana (synowa)
Daemonar Yaslana (wnuk)
Titian Yaslana (wnuczka)
Surreal SaDiablo(synowa)
Jaenelle Saetien SaDiablo (wnuczka)

Saetan Daemon SaDiablo - Wielki Lord Piekła, Książę Ciemnośći, Zarządzca Dworu, biologiczny ojciec Daemona, Lucivara, Memphisa, Peytona oraz przybrany Jaenelle i jej Pierwszego Kręgu, nazywany przez nich wujkem Saetanem. Urodzony jako syn prostytutki, nie znał swojego ojca. Był Faworytem i małżonkiem Cassandry, Królowej z Czarnym Kamieniem. Saetan to wysoki mężczyzna w sile wieku. Ma złotą skórę Hayllańczyków, czarne włosy przyprószone na skroniach siwizną oraz złote oczy, charakterystyczne dla długowiecznych ras. Przy prawej dłoni brakuje mu małego palca, na serdecznym nosi Pierścień Zarządcy Ciemnego Dworu, a na prawej Pierścień z Czarnym Kamieniem.

ZwiązkiEdytuj

Będąc jeszcze wśród żyjących, Saetan rządził również Dhemlanem w Terreille. To tam poznał Hekatah, młodą czarownicę z Czerwonym Kamieniem wywodzącą się z jednej ze Stu Rodzin Hayll. Choć młoda, Hekatah była niezwykle ambitną osobą. Myśląc, iż dzięki małżeństwu z Saetanem będzie najwyższą Kapłanką we wszystkich Królestwach, uwiodła go. Po ślubie okazało się, że jej nie jest to takie proste. Z biegiem czasu, Saetan zaczął dostrzegać ambicję żony. Ta jednak zatrzymywała go przy sobie za pomocą dzieci. Memphis i Peyton byli już prawnie synami Saetana, a Hekatah nosiła jego trzecie dziecko. Wtedy też Saetan nie chciał podpisać kontraktów handlowych z Zuulmannem, które były by korzystne dla Hekatah i jej rodziny. Pozorując uprowadzenie ciężarnej żony, Zuulmann i Hekatah chcieli zmusić go do podpisania kontraktów. Gdy zwlekał, kazała zabić dziecko i wysłała go Saetanowi, zatrzymując głowę. Balansując na krawędzi  Wykrzywionego Królestwa, Saetan zniszczył lud Zuulmannu tak, że nie pozostał po nim ślad. Później rozwiódł się z nią. Wieki później Sabat Klepsydry poprosił go, aby zapłodnił czarownicę, która mogłaby wnieść do Hayll ciemne kamienie. Wybór Klepsydry padł na Dorotheę, jednak Saetan wybrał złamaną już wtedy Tersę, która dała mu syna będącego jego odbiciem - Daemona. W czasie ciąży, Tersa poprosiła go, aby przeprowadził przez Dziewiczą Noc utalentowaną Czarną Wdowę, której potencjał zniknie jeśli zostanie złamana. Tym kimś okazała się Luthvian. Saetan nie miał pojęcia, że była Eyrienką, dowiedział się dopiero, gdy na świat przyszedł Lucivar. Okazało się, że Luthvian okłamała go, mówiąc iż pije napar antykoncepcyjny. Twierdziła jednak, że musiała zaryzykować, inaczej prawdopodobnie zostałaby złamana i pozbawiona mocy. Luthvian chciała obciąć synowi skrzydła aby "mógł prowadzić normalne życie", Saetan nie pozwolił jej na to. W akcie desperacji, nie chcąc dopuścić aby go wychowywał, udała się do Dorothei. Ta uknuła spisek pozbawiając Saetana obu synów. To doprowadziło do odsunięcia się od żywych Saetana. Dopiero gdy w jego życie wkroczyła Jaenelle, znów zaczął żyć. Wtedy Królową Halaway była Sylvia. Okazała się jedyną kobietą, którą Saetan naprawdę kochał z własnej woli. Przez długi czas byli kochankami, ale  kodeks honorowy nie pozwalał mu wiązać się z żywą kobietą, chciał, aby Sylvia mogła mieć normalne życie. Jednak kiedy w trakcie zamachu straciła życie i zmieniła się w Żyjącego Demona, zgodził się na ślub.

Jaenelle poznał, gdy miała 7 lat. Od tamtej chwili, gdy pojawiła się w jego gabinecie w Piekle, Saetan stał się jej Nauczycielem. Na próżno starał się dowiedzieć czegoś o jej rodzinie. Jaenelle obieła teren Chaillot osłoną, by Saetan nie zdołał ich poznać. Po gwałcie w Briarwood, kiedy była w śpiączce, Saetan wystąpił do Ciemnej Rady o przyznanie mu wszystkich praw rodzicielskich. Od II tomu, Jaenelle stała się jego przybraną córką. Kiedy postanowili zorganizować przyjęcie dla jej znajomych, a oni zostali na całe lato, został przez nich "adoptowany" i nazwany wujkiem Saetanem. Saetan bardzo kochał Jaenelle, nie mógł ścierpieć, kiedy działo jej się coś złego. Odstawił krew i w końcu po ok. 18-20 latach od jej śmierci, sam wrócił do Ciemności.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki