FANDOM

Przymierze Ciemności (ang. The Shadow Queen) - Księga VII opowiadająca o dalszych dziejach Dena Nehele, paręset lat po wydarzeniach z Niewidzialnego Pierścienia.

"Dena Nehele leży w gruzach. Okrutne królowe rządzące tym terytorium zginęły podczas burzy mocy, która przetoczyła się przez Królestwa, oczyszczając je ze skazy Dorothei SaDiablo. Po latach walk z plebejuszami zostału tu zaledwie stu Książąt Wojowników - bez przywódcy i bez nadzei.

Theran Szary, ostatni potomek rodu Jareda i Lii, ma tylko jeden cel - podnieść z ruin Dena Nehele. Jednak najpierw musi znaleźć Królową, która zna Protokół, przestrzega kodeksu honorowego Krwawych i żyje wedle Starych Obyczajów.

Cassidy to opuszczona przez cały dwór Królowa. Jest nieatrakcyjna i uważa się za niewystarczająco silną. Kiedy jednak zostaje wybrana na władczynię Dena Nehele, ponownie musi przekonać zgorzkniałych mężczyzn, by zechcieli jej służyć.

Jednym z nich jest Gray, kuzyn Therana i Książę Wojowników, którego umysł i ciało zostały złamane torturami przez zepsute królowe Dena Nehele. Coś w nowej Królowej sprawia jednak, że mimo traumatycznych doświadczeń Gray pragnie jej służyć - odzyskując jednocześnie wiarę w to, że znów potrafi być silnym mężczyzną. Tylko Cassidy może przekonać Graya - i samą siebie - że nawet najgłębsze rany można uleczyć, czasami wystarczy tylko iskierka nadziei."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki