FANDOM

Peyton SaDiablo - syn Saetana i Hekatah. Jego starszym bratem jest Mephis SaDiablo. Peyton zmarł podczas wojny pomiędzy Terreille a Kaeleer, około 50 000 lat wcześniej. W przeciwieństwie do swojego brata, Mephisa, nie zamienił się w żywego demona, tylko od razu powrócił do Ciemności.

Relacje Peytona z Saetanem pogorszyły się przez Hekatah, która przekonała jego narzeczoną, iż Wielki Lord nie chce jej w rodzinie, ze względu na jej krótkowieczność i niski status społeczny, adekwatny do bycia muzyczką. Peyton obwiniał Saetana nawet, gdy na jaw wyszła wina Hekatah.

Podczas wojny pomiędzy Kaeleer i Terreille walczył w imieniu potomków Shiry w Dharo, będących owocami jej związku z innym mężczyzną.

Zmarł w czasie wojny i nie zamieniwszy się w żywego demona, powrócił do Ciemności.

Miłość Peytona do Shiry, była wykorzystana jako uzasadnienie do akceptacji przez Saetana Marian, żony Lucivara. Ich historia pomogła również Wielkiemu Lordowi w porę zorientować się o spisku Luthvian, wobec Marian i Lucivara, mającego na celu nie dopuścić do ślubu tej dwójki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki