FANDOM

Trylogia Czarnych KamieniEdytuj

  1. Córka Krwawych (ang. Daughter of the Blood)
  2. Dziedziczka Cieni (ang. Heir to the Shadows)
  3. Królowa Ciemności (ang. Queen of the Darknes)

Cykl Czarnych KamieniEdytuj

Bohaterowie TrylogiiEdytuj

Jaenelle Angelline - główna bohaterka. Królowa Ebon Askavi (choć w praktyce żądziła prawie całym Kaeleer), Naturalna Królowa, czarna Wdowa i Uzdrowicielka. Jedyna Królowa w historii która w swoim Pierwszym Kręgu miała inne Królowe Terytoriów. Jest również Ucieleśnionym Marzeniem. Z urodzenia przynależą jej wszystkie kamienie od Białego do Szaroczarnego (nazywała je jaśniejszymi) oraz trzynaście Czarnych kamieni, a po Ofierze Ciemności sześć z Czarnych przekształciło się w Hebanowe.

Saetan SaDiablo - przybrany ojciec Jaenelle, Zarządzca jej Ciemnego Dworu, Wielki Lord Piekła, Strażnik, Książę Wojowników Dhemlan oraz były małżonek Cassandry i Hekatah. Z urodzenia przynależy mu Czerwony, a po Ofierze Czarny.

Daemon Saetan Sadi - Hayllańczyk, syn oraz imiennik Saetana, przybrany brat Lucivara, Memphisa i Peytona, Faworyt, a później małżonek Jaenelle. Kamienie takie same jak jego ojca.

Lucivar Yaslana - półkrwi Eyrieńczyk, Książę Ebon Rih, syn Saetana, przybrany brat Daemona, Memphisa i Peytona, Pierwsza Eskorta Królowej, mąż Marian i ojciec Daemonara.

Marian Yaslana - Eyrienka z Purpurowym Zmierzchem, żona Lucivara i matka Daemonara.Uratowana przez Jaenelle z rąk gwałcicieli.

Daemonar Yaslana - mały synek Marian i Lucivara, bardzo zresztą do niego podobny. Nazwany na cześć brata Lucivara.

Dorothea SaDiablo - Arcykapłanka Hayll, Przewodnicząca Sabatowi Klepsydry, Czarna Wdowa. Przez wiele lat to ona "więziła" Daemona. Tak jak Hekatah, pragnie władzy.

Surreal SaDiablo - Z urodzenia przynależy jej Zielony, a po Ofiarze Szary. Prostytutka, a zarazem Zabójczyni. Jest córką Titian - Królowej Harpii, oraz Kartane - syna Dorothei SaDiablo.

Kartane SaDiablo - Syn Dorothei, ojciec Surreal SaDiablo i jeden z 'wójków' w Braiarwood.

Titian - matka Surreal, po śmierci z ręki egzekutora Dorothei została Królową Harpii.

Lord Magstrom

Lord Jarval - spokrewniony, wielki trzystukilowy tygrys bengalski. Służy u Lady Jaenelle

Andulvar Yaslana - Książę Demonów, Dowódca Straży Ciemnego Dworu, wujek Lucivara i dziadek Prothvara, żyjący Demon. Z urodzenia przynależy mu Czerwony, a po Ofierze Ciemności Szaroczarny Kamień.

Hekatah SaDiablo - druga żona Saetana SaDiablo, chce przejąć władzę we wszystkich Trzech Królestwach. Nazywana jest Kapłanką Klepsydry ale chce zostać Najwyższą Kapłanką Piekła. Żyjący demon.

Lady Zuultah - królowa Terytorium Pruul

Lady Prythian -

Lady Tersa- matka Daemona Saetana Sadi, wędruje po Wykrzywionym Królestwie

Cassandra-żyjący demon, strażniczka,była żona Saetana.

Lady Karla - Królowa Glacii, ma kuzyna Mortona. Naturalna Królowa, Czarna Wdowa i Uzdrowicielka. W 3. części, została otruta przez swoją służącą z 8. kręgu. Zanim ją sparaliżowało, zabiła dziewczynę.

Prothvar Yaslana - Wnuk Andulvara Yaslany. Zginął podczas I wojny pomiędzy Tereille a Kaeleer, stając się Żyjącym Demonem.Gdy Jaenelle uwolniła swoją moc Hebanowego stał się częścią Pajęczej Sieci mającej ją chronić przed rykoszetem mocy.

Chaosti - Książę Wojowników Dea al Mon, mąż Gabrielle. Kuzyn Surreal i jej przyjaciel, choć często utyskuje ona na jego opiekuńczość.

Kaelas- Spokrewniony, trzysupiędziesięciokilowy kot aceriański będący Księciem Wojowników. Członek Ciemnego Dworu Jaenelle i jej bliski przyjaciel.

Mephis- Jeden z pięciu synów Saetana. Tak jak Prothvar zginął w czsie I wojny, i wiele wieków później stał się częścią sieci mającej chronić Jaenelle.

Aaron - małżonek Kalush, Książę Wojowników Tajrany, stolicy Nharkhaavy. Z urodzenia należny mu Zielony, po Ofierze Ciemności, Czerwony.

Khardeen - małżonek Morghann, Książę Wojowników Maghre, wioski z której pochodzi.

Sceron i Klan - Książęta Wojowników Centaurami i Tigrelandu, służący na dworze Aster i Grazande.

Jonah - brat Zylony i jej Pierwsza Eskorta.

Morton - Pierwsza Eskorta swojej kuzynki, Królowej Glacii. Zginął w 3. części od zatrutych strzał.

Khary -

Elan

Ladvarian - Sceltyjczyk, Krewniak, pies, Książę Wojowników z Czerwonym Kamieniem.Przyjaciel Jaenelle, wraz z nią stworzyłszkołę dla spokrewnionych Sceltie.

Mistral

Smoke

Sundancer

Moonshadow - Królowa Jednorożców.

Geoffrey - Bibliotekarz Stołpu

Gabrielle -

Morghann

Kalush

Grezande -

Sabrina

Zylona

Katrine

Astar

Sylvia -

Draca - Królowa Smoków. Pradawna istota. Kiedy jej "era" przeminęła, stworzyła rasę Krwawych, ludzi, którzy mieli opiekować się światem. Małżonka Lorna. Przybrała postać kobiety. Sprawuje posadę Zarządczyni Stołpu.

Lorn - Wielki Książę Smoków, Strażnik Stołpu, przyjaciel Jaenelle i Saetana

Więcej z Fandomu

Losowa wiki