FANDOM

Cassidy
Znany jako: {{{Znany jako}}}
Informacje Biograficzne
Pochodzenie: {{{Pochodzenie}}}
Kasta: {{{Kasta}}}
Terytorium: {{{Terytorium}}}
Kamienie: {{{Kamienie}}}
Informacje fizyczne
Płeć: {{{Płeć}}}
Kolor oczu: {{{Kolor oczu}}}
Kolor włosów: {{{Kolor włosów}}}
Powiązania
Powiązania: {{{Powiązania}}}
Rodzina: {{{Rodzina}}}

Cassidy - Królowa z Różowym Kamieniem. Rządziła dwoma wioskami w Dharo, jednak po skończonym kontrakcie jej Pierwszy Krąg zwrócił się do młodszej i piękniejszej Królowej, co załamało Cassie i przez długi czas było raną na jej duszy obniżając jej poczucie wartości jako Królowej i jako kobiety. Kiedy Theran Szary przybył do Daemona Sadi'ego prosić o Królową dla swojego ludu, Jaenelle wskazała Cassidy opierając się na utkanej Sieci. Pomimo niechęci ze strony Szarego, Cassidy udała się do Dena Nehele aby nauczyć ich żyć według Starych Obyczajów. Tam utworzyła wokół siebie Pierwszy Krąg i rozpoczęła roczny kontrakt. Wciąż spotykała się jednak ze sprzeciwem Therana, który nie pozwalał jej pokazać w pełni jej zdolności. Poznała tam Gray'a, kuzyna Therana, który był torturowany przez skażone królowe, doprowadzając go tym samym do wycofania się i psychicznego zatrzymania na poziomie chłopca. Dopiero dla i pod wpływem Cassidy postanowił dorosnąć. Odkryła skarb pozostawiony przez Lię, ostatnią Szarą Panią, który pozwolił na częściowe odbudowanie Szarej Przystani oraz poprzedzające to zakopane pod starą, ususzoną gruszą miodową, 13 dorodnych owoców, które miały odbudować sad. Stanęła w obronie plebejskiej rodziny, która została zaatakowana. Odwiedzając Shaladorski rezerwat otworzyła sobie żyły, aby wspomóc potrzebującą ziemię. Nie zachowała jednak ostrożności i gdyby Gray nie przerwał więzi z ziemią złamałaby swoje Kamienie albo nawet zginęła. Po powrocie do domu zastając Kermillę - Królową, która zabrała jej poprzedni dwór i zachowanie Therana, który nadskakiwał i wciąż czynił komentarze dotyczące niej, chciała uciec. Uniemożliwił jej to Ranon, który zabrał ją z powrotem do rezerwatu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki