FANDOM

Andulvar Yaslana
Andulvar by Kuragari75.jpg
Tytuły Książę Demonów
Płeć Mężczyzna
Terytorium urodzenia Askavi, Terreille
Terytorium zamieszkania Ebon Rih, Kaeleer
Terytorium rządzące Ebon Rih, Kaeleer
Dwór Ciemny Dwór (Dowódca Straży)
Kasta Książę Wojowników
Kamień urodzinowy Czerwony
Kamień ofiarowany Czarnoszary
Rodzina Ravenar Yaslana (syn)

Prothvar Yaslana (wnuk)
Luthvian (potomkini)
Lucivar Yaslana (potomek)

Andulvar Yaslana - eyrieński Książę Wojowników, znany także jako Książę Demonów, noszący Szaroczarny Kamień, a z urodzenia Czerwony. Służył jako Książę Wojowników Askavi; później Dowódca Straży na Ciemnym Dworze. Przez niezmiernie długi czas był towarzyszem i najlepszym przyjacielem Saetana, z którym traktowali się jak bracia. Nawet intrygi Hekatah i jej ciąża w wyniku której narodził się Ravenar (zmarły podczas pierwszej wojny między Królestwami), nie osłabiły więzi jaka łączyła Księcia Demonów z Wielkim Lordem. Jego wnukiem jest Prothvar Yaslana. Zmarł podczas pierwszej bitwy pomiędzy Kaeleer a Terreille z powodu odniesionych ran śmiertelnych, jednak ogarnięty morderczą furią błyskawicznie zamienił się w żyjącego demona. Jest także przodkiem Luthvian, a co za tym idzie - Lucivara.

Poznał Jaenelle, gdy była bardzo młoda i stał się jej nauczycielem w walce zbrojnej. Był on także wyznaczony przez Saetana do nauczenia panny Angelline latać tak, jak robią to Eyrieńczycy, głównie w celu uspokojenia Arcykapłana, że nie zrobi ona nic głupiego działając na własną rękę.

Kiedy nadszedł czas, by Czarownica poszła na wojnę z Terreille, Jaenelle wysłała Andulvara, by przekonał inne żywe demony do wzięcia udziału w tej ostatniej bitwie. Andulvar pożegnał się ostatecznie ze starym przyjacielem, Saetanem, w wizji, którą Wielki Lord ujrzał w splątanej Sieci, zanim Eyrieński Książę Wojowników stał się szeptem w Ciemności, by ochronić nieskażonych Krwawych przed burzą Czarownicy.

Później Lucivar i Marian nazwali na jego cześć drugiego syna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki