FANDOM

Alexandra Angelline
Tytuły Lady Alexandra
Płeć Kobieta
Terytorium urodzenia Chaillot, Terreille
Terytorium zamieszkania Chaillot, Terreille
Terytorium rządzące Chaillot, Terreille
Dwór Dwór Alexandry Angelline
Kasta Królowa

Czarna Wdowa

Kamień urodzinowy Purpurowy Zmierzch
Kamień ofiarowany Krwawy Opal
Rodzina Leland Benedict (córka)

Jaenelle Angelline (wnuczka)
Wilhelmina Benedict (adoptowana wnuczka)
Robert Benedict (zięć)
Phillip Alexander (zięć)

Alexandra Angelline - Królowa Chaillot nosząca Krwawy Opal. Matka Leland Benedict, babka Jaenelle i Wilhelminy. Naturalna Czarna Wdowa; rozpoczęła swoje szkolenie w sabacie Klepsydry w Chaillot jeszcze zanim została Królową, jednak przerwała je ze względu na niepochlebną opinię o Czarnych Wdowach pośród ludu.

Za czasów swojego panowania, Alexandra robiła wszystko co mogła, aby Chaillot nie leżało w cieniu Hayll i Dorothei, jednak rosnące wpływy rady męskiej Chaillot znacznie osłabiły jej pozycję Królowej. Choć była dobrą Królową jak na standardy Terreille, to nie była dość dobra dla Kaeleer.

Jej łoże grzał Philip Alexander do czasu Dziewiczej Nocy Leland, w której się zakochał i o której względy rywalizował do pewnego czasu z Robertem Benedictem. Uważała Jaenelle za trudne dziecko, które kłamało. Nigdy jej nie kochała i w III księdze sama uświadamia sobie, że gdyby ceną za pozostanie Chaillot poza cieniem Hayll byłoby życie Jaenelle, bez skrupułów poświęciłaby je. Od piątego roku życia posyłała wnuczkę do Briarwood i zdawała się nie zauważać, że jest coś nie w porządku. Po ujrzeniu prawdziwego wyglądu Czarownicy w otchłani uznała ją za obrzydliwą i oskarżyła o kradzież powłoki cielesnej jej wnuczki.

Gdy przybyła do Kaeeleer domagać się zwrotu obu wnuczek, nastąpiła sytuacja, w którą zamieszany był jeden z jej towarzyszy, Osvald. Próbował porwać on Wilhelminę odurzoną narkotykami. Królowa Ebon Askavi wydała wyrok, skazała go na ezgekucję, a resztę gości z Chaillot wygnała. Po tym wydarzeniu złamała Alexandrę tak, by mogła używać tylko podstaw Fachu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki