FANDOM

Aaron
Tytuły Książę
Płeć Mężczyzna
Terytorium urodzenia Nharkhava, Kaeleer (prawd.)
Terytorium zamieszkania Nharkhava, Kaeleer
Dwór Ciemny Dwór (1. Krąg)
Kasta Książę Wojowników
Kamień urodzinowy Zielony
Kamień urodzinowy Czerwony
Rodzina Kalush (żona)

Arianna (córka)
Cassidy (kuzynka)

Aaron - Książę Wojowników Tajrany, stolicy Nharkhavy, mąż Kalush i ojciec Arianny, a także kuzyn Cassidy, Królowej Shalador Nehele. Należny mu z urodzenia Kamień to Zielony, a po złożeniu Ofiary Ciemności - Czerwony. Należał do męskiego trójkąta siły, istniejącego na Ciemnym Dworze, wraz z Khardeenem i Chaostim.

Zakłada się, iż znali się z Sabriną przed przybyciem do Pałacu SaDiablo, lecz to, czy spotkali się poprzez Jaenelle również nie jest pewne. Podczas pobytu na Ciemnym Dworze spotkał Kalush i zakochał się w niej. Ich córka była pierwszym dzieckiem urodzonym przez Królową z Pierwszego Kręgu na tym dworze.

Tylko jeden poważny kłopot Aarona został opisany w powieści. Był on prześladowany przez Vanię, Królową Prowincji z Chaillot, należącą do orszaku Alexandry. Vania próbowała zaciągnąć Aarona do łóżka, wbrew jego woli. Punkt kulminacyjny nękania miał miejsce podczas obiadu. Królowa Prowincji zasugerowała, iż uprawiali już ze sobą seks i "był tak inspirujący, że nie jest w stanie jeść". Wtedy też właśnie Książę Wojowników przestał nad sobą panować i Surreal zmuszona była powstrzymać Aarona od zabicia Vanii. Powiodło jej się z pomocą Lucivara i Chaostiego, jednak incydent ten ściągnął gniew Czarownicy na przybyszy z Terreille.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki